Platforma, która pozwoli na uzyskanie profesjonalnej pomocy medycznej w dni wolne, weekendy i święta

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) - to usługa polegająca na udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej w postaci porad lekarskich, porad pielęgniarki lub położnej udzielanych na odległość na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej pacjent będzie miał możliwość skontaktowania się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) za pomocą, bezpłatnego, udostępnionego przez Narodowy Funduszu Zdrowia, ogólnodostępnego, jednego w skali kraju, numeru telefonu 800-137-200 oraz przy pomocy wideoczatu. Porady w TPK udzielane są w 4 językach: polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.

Komunikat na stronie Centrali NFZ
Bezpośredni link do strony TPK

«   »